19. den jóga výzvy - 16 minut jemné ranní jógy

Jóga po probuzení je to nejlepší, co můžete pro své tělo po ráno udělat. Není to ale zadarmo...Často se nám nechce, tělo je ztuhlé, líné. Bojuje s tím mnoho lidí. Včetně mě:-)

19. den jóga výzvy by vám měl pomoc překonat lenost.

Přesně tu lenost, která vám brání v cestě za zdravějším životem. Rozálie si pro vás připravila relativně krátké video, ve kterém prezentuje jemnou ranní jógu. 

Líbí se vám tato jóga více než jiné energické varianty? Co preferujete po ránu?

Naučte se odpočívat aktivně

Odpočinek neznamená pouze spánek. Zdravý odpočinek může být i sportem či jinou fyzickou aktivitou. 

Jóga je unikátní v tom, že spojuje fyzično s psychičnem, takže kromě toho, že se ponoříte sami do sebe, tak díky fyzickým ásánam procítíte každý kousek svého těla.

Pokud se chcete zbavit stresu, tak náš e-book vám pomůže. Naučíme vás takové ásany, které odbourávání stresu podporují.

30 denní jóga výzva – 19. den – 15 minut jemné ranní jógy
5 (100%) 11 votes

S jógou jsem se seznámil na vysoké škole a od té doby mě pořád pronásleduje. Postupem času jsem zjistil, že má unikátní schopnost spojovat. Lidi, tělo, mysl. Vše dává dohromady. Mým cílem je seznámit s jógou a jejími pozitivními účinky co nejvíce lidí. Budu rád, když se připojíte!

4 komentáře u “30 denní jóga výzva – 19. den – 15 minut jemné ranní jógy

Napsat komentář