Zatočte s bolestí zad jednou provždy s novým online kurzem jógy pro zdravá záda

„Správné držení těla může mít každý. Naučíme vás, jak se sami doma zbavíte bolesti zad a každodenní pohyb pro vás bude radostí. Ulevíte sobě i svému těla přirozenou a zdravou cestou"

play

Ukázka z jedné bonusové lekce z kurzu jógy pro zdravá záda

Kurz je vhodný i pro ty, co chtějí pravidelně cvičit pro správné držení těla, tak i pro nejogíny

1.
9 ONLINE LEKCÍ NA JEDNOTLIVÉ PROBLEMATICKÉ PARTIE

Kurz je rozdělený na oblast krku, hrudníku a beder. V každém najdete jednotlivé lekce podle toho, s jakým problémem potřebujete pomoc. A pokud vás záda nebolí, tak si přijdete na své také a využijete zdravé protahovací cviky, které vás udrží v kondici trvale.

2.
3 ÚVODNÍ LEKCE S OSOBNÍMI TIPY KE VŠEM ČÁSTEM

Aneb Markéty tipy, které praktikuje na osobních trénincích. U každé části vám Markéta vypíchne důležité věci, na co si dát pozor, a jak koncipovat cvičení tak, aby vám bylo co nejvíce k užitku a bylo zdravé a bezpečné. 

3.
3 DOPLŇUJÍCÍ VIDEA V CELKOVÉ DÉLCE 61 MINUT

Aby praxe byla komplexní, tak Markéta připravila 3 doplňující videa. Budou se hodit především těm, co chtějí cvičit pravidelně a dlouhodobě a namají se zády velké bolesti. Chtějí zkrátka pravidelný trénink, protože prevence je základ. 

4.
12 MOŽNÝCH TRÉNINKŮ AŤ UŽ VÁS BOLESTI ZAD OPRAVDU TRÁPÍ NEBO CHCETE CVIČIT PREVENTIVNĚ

Z videí jsme sestavili tréninky podle toho na jakou oblast páteře se chcete speciálně zaměřit. Zaradujete se ale i když budete chtít rovnoměrně rozhýbat celou páteř.  Stejně tak si přijdou na své ti, co potřebují cvičit kvůli problémům, ale i ti, co hledají návod na preventivní cvičení a lepší držení těla.  Ze všech tréninků si také můžete udělat svůj vlastní trénink na míru nebo si vybrat jeden z 12 našich předpřipravených.

Zdravá záda bez bolesti budete mít i vy


Naše video lekce obsahují 18 videí o celkové délce 358 minut.
 Z 6 hodin lekcí je přibližně 1 hodina teorie a 5 hodin praxe.
1. Úvodní videa

Celková délka sekce: 50 minut

V úvodní sekci vám ve 4 videích podrobně vysvětlíme techniku předklonů, záklonů a torzí a jak má vypadat správné držení těla.

3. Oblast hrudníku

Celková délka sekce:  65 minut

Oblast hrudní páteře je často nadměrným sezením přetěžována. Ve 3 lekcích se dozvíte, jak ji uvolnit a posílit, aby denní nápor sezení vydržela.

5. Doplňující videa

Celková délka sekce: 61 minut

Tyto videa ocení všichni, kteří chtějí být dlouhodobě fit a mít záda v dobré kondici. Ve třech videích posílíme střed, mezilopatkové svaly a kompletně se protáhnem.

2. Oblast krku

Celková délka sekce: 56 minut

S oblastí krční páteře vám poradíme ve 3 videích a ve všech sestavách si každý najde to, co zrovna potřebuje. Od cviků na odstranění bolesti pro každodenní protažení.

4. Oblast beder

Celková délka sekce:  63 minut

Trápila vás někdy bolest v kříži? S našimi 3 videi už budete vědět, jak na ni. Dozvíte se, jak záda v této oblasti uvolnit a především jak problémům s bederní páteří předcházet.

6. Bonusové lekce

Celková délka sekce: 65 minut

V bonusové lekci najdete 2 videa na protažení kyčlí a také hamstringů - zadních částí stehen, které jsou často zkrácené.

O Markétě, autorce kurzu

Jsem absolventkou Fakulty tělesné výchovy a sportu na Univerzitě Karlově. K józe jsem přišla v mých 19 letech. Díky Daniele a Janovi Zawatským z benešovského klubu Padma jsem začala dělat první jógové (po)kroky a tušila jsem, že tahle láska mi na chvíli zůstane.

Od roku 2005 jsem začala předcvičovat hatha jógu a dynamickou formu jógy v Benešově, pak jsem se přestěhovala do Prahy a začala cvičit i tady. Když otěhotněly mé dvě sestry, začala jsem uvažovat o kurzu gravid jógy, který jsem absolvovala v Power Yoga Akademie s.r.o. v roce 2013, abych s nimi mohla své první lekce konzultovat. Nejvíce jsem se ale naučila od svých klientek.

V roce 2014 jsem se účastnila kurzu Jóga 50+ (taktéž v Power Yoga Akademie s.r.o.), protože mě zajímá možnost využití jógy pro „omlazení“ těla, kdy působením ásan dochází k ovlivňování hormonálního, trávicího a oběhového systému. V březnu 2014 jsem si udělala kurz Jógy pro děti, abych si zpestřila své lekce cvičením s dětmi předškolního věku a třeba se něco naučila i od nich!:-)

Mgr. Markéta Mlejnková ♥

Díky tomuto online kurzu se naučíte správné držení těla a zádům trvale ulevíte od bolesti 

Neomezený přístup do kurzu. Jednou zakoupíš a můžeš "trénovat" tak dlouho, jak jen budeš chtít a především potřebovat.

2 bonusové lekce a 3 doplňující videa na protažení kyčlí a zadní strany nohou, naučíte se zpevnit střed a posílíte mezilopatkové svaly.

12 různých tréninků. U nás si každý podle jednoduchého dotazníku vybere nejvhodnější trénink namíru. Nic nemusíte složitě vymýšlet a plánovat.

No jo, ale kolik za to? 550 Kč! Pořád nevíš jistě, zda je tenhle kurz pro tebe to pravé? 

PRO KOHO TENTO KURZ JE VHODNÝ

  • Občas vnímáš napětí (případně mírné bolesti) v oblasti krku, hrudníku nebo beder
  • Máš problematické držení těla a chtěš ho vylepšit
  • Máš sedavé zaměstnání nebo práci / pravidelného koníčka s jednostranou zátěží
  • Chceš preventivně udržovat své tělo a záda v pořádku, ale nevíš, jaké cviky zvolit
  • Těžko hledáš čas pro pravidelný pohyb (ale 20 minut 3 x týdně dokážeš pro domácí cvičení najít)
  • Baví tě cvičit z domova (nebo kdekoliv máš internet) a chceš něco dělat pro své zdraví

PRO KOHO KURZ VHODNÝ NENÍ

  • Pokud máš neznámé nebo intenzivní bolesti, je lepší navštívit lékaře a poradit se s ním o vhodnosti cvičení jógy pro zdravá záda.
  • Pokud máš specifické zdravotní problémy a preferuješ dohled instruktora na osobním tréninku.
  • Toto cvičení není vhodné pro těhotné.
  • Pokud nemáš přístup na internet
  • Pokud preferuješ cvičení mezi lidmi, nebo tě cvičení podle videí vůbec nebaví.

NEJČASTĚJŠÍ OTÁZKY TÝKAJÍCÍ SE KURZU

Co když jsem jógu nikdy necvičil/a? Je pro mě kurz vhodný?

Je tento kurz vhodný i po porodu?

Mohu podle kurzu cvičit pokud mám skoliózu/ vyhřezlou ploténku / ischias / Bechtěrevovu nemoc / Scheuermannovu chorobu či jiné závažnější problémy se zády nebo páteří?

Jak dlouho a často mám podle kurzu cvičit, aby se mi zlepšilo držení těla/zmírnily problémy se zády?

Neztrácej čas a kup si dnes kurz za 550 Kč

>
0 Shares
Share