26. den jóga výzvy - 10 minutový trénink pro zpevnění paží a těla

Dnes budeme cvičit nepoznané, protože na ruce jsme se zatím nesoustředili. A je pravda, že když už budete mít po tomto měsíci pevné bříško, hýždě a stehna, tak byste ani na ruce neměli zapomínat:-)

Skoro na úplný závěr výzvy jsme zařadili kratší video, ve kterém vám Markéta názorně ukáže, jak posilavat-zpevnit paže, ale i tělo. Nejsou to ásany snadné, ale po 25 dnech jógování už určitě máte větší výdrž, než na začátku. Většinu jógových pozic z videa možná i znáte a pokud ne, tak se vám zaručeně budou líbit.

Držím vám palce:-)

Zpevněte nejenom paže

Kromě paží jógou zpevníte celé tělo. Jen musíte vědět, jak na to. Jasně, můžete doma "naslepo" zkoušet kliky, dřepy a já nevím, co všechno, ale věřte mi - pod vedením zkušené lektorky, která vám poradí vhodné "cviky", budete vidět posun takřka okamžite. 

Zkuste náš online kurz "Vyjóguj si dokonalé tělo"  a výsledky uvidíte brzy.

30 denní jóga výzva – 26. den – 10 minutový trénink pro zpevnění paží
4.8 (96.67%) 6 votes

S jógou jsem se seznámil na vysoké škole a od té doby mě pořád pronásleduje. Postupem času jsem zjistil, že má unikátní schopnost spojovat. Lidi, tělo, mysl. Vše dává dohromady. Mým cílem je seznámit s jógou a jejími pozitivními účinky co nejvíce lidí. Budu rád, když se připojíte!

3 komentáře u “30 denní jóga výzva – 26. den – 10 minutový trénink pro zpevnění paží

Napsat komentář